2673826 suni sancı verip daha hiç olmayan sancım bir anda doğum sancısı gibi bastırınca nstye bağlayıp sadece 5 dakika kalacaksın dediklerinde o sancıyla bozuk nst olduğunu fark etmeleri ve iki ayrı nst daha getirip her tataftan bağlamaları ama benim doğum sancısı çekiyor olmam bence her hastanede olacak bir ihtimal değildi. Açılmamın olduğunu sonuna kadar hissettiğim hâlde yeni baktık daha var demeleri fakat ablamın ayağımdan kan sızdığını görmesi ve hemşireleri çağırması neyi nasıl yapacaklarını şaşırmalari 10 cm olan açıklığı görüp apar topar beni götürmeleri de pek normal olmasa gerek. Ama evet doğum sevinciyle o an bunları dert etmemeye çalışmıştım şimdi sertifika olayı bardağı taşırdı demek daha doğru olur. Yaralar kanadı tekrar kısaca…yargılamayın lütfen abartmışsınız diye