2erkekanasiii Yunanistan’da ağaçlarda yeşil nar (olmamış) görmüştüm, tatil boyunca hep ondan yedim tadı garipti ama baya. Başka toprak çok aşerdim artık ağlıyordum, millet kazı çalışması yapıyordu, eşim arabada beklerken ben oturup o çalışmayı izleyip koklamıştım ağzımda salyalarla. Garip bir şeymiş ya aşermek 🤣