2erkekanasiii ben çilek dışında hiçbir şeye aşermedim ya. Eşime “çilek bulamazsan çilekli bir şey al lütfen, sakız bile olur” diyordum hep. Tarla tarla çilek yedim. Kızımın ensesinde, burnunun ucunda ve iki kaşının arasında çilek mevsimi geldiğinde kızarıklık olur hatta🥶