2erkekanasiii Benim canım hep küp şeker çekiyordu ve oturup yiyorum Allahımm hala arada atarım ağzıma. Ama torunun küp şekeri daha güzel bak canım çekti 😁😁😁 normalde acı sevmem ama hamileyken arada aşeriyodum yaa sizz garip neler aşerdinizz 😁
Kevserhazal Asafmomm yalnızım sanıyorsum ben normalde bamya sevmezdim hamileligimde deli gibi canm bamya cekerdi
VetNur Ssedaa bende bende. Bardaklarımı cifle yıkar öyle su içerdim. Hala elimi cifle yıkarım. Koklar koklar dururum.
Dygtlh Ekşi nara tuz atıp yemek valla narın olmadığı zmanda eşime buldurmuştum ilk çünkü onu aşermiştim 😀
Browni_61 2erkekanasiii Hiçbişey aşermedim.Su tvde agzi sulana sulana bisyi aseren kadinlr olurya öyle olmak nasl bi duygu bilmiyorm normlde cnm bisy istemedi erik aliyodm surkli ama onu normldede sever alirm aserme sayilmz
Fatma46elif35 Browni_61 Bende hiç hissetmedim o asermeyi pide istemişti bı defa portakal mevsimi değil rüyamda görmüştüm eşim mandalina almıştı onlar çıkmıştır yeni mantı küçük şeyler çekti hep aserdigimde eşimi gece kaldırıp hemen git al demeyi çok istedim olmadi 😂 olmayan birşeyi as ermedim
Mervesare12 kkanne bende ya aşırı yerdim buz doğuma bir gün kalmış haberim yok hala kalıp kalıp yiyordum 😂🥰
bgmarik 2erkekanasiii hiçbir şey aşermedim bu garipti bence😂eşim soruyordu canım bir şey çekmedi mi diye.Zavallım her gece onu market market dolaştırcam diye hayal etmiş😂
mrv5556 2erkekanasiii benim canım kavurma çekmişti ama oyle boyle değil yani. Buzlukta kurban etim vardı hemen cıkardım eşi benzeri kavurma yaptı sagolsun onu bir afiyet le yedim. Normalde été duşkun biri değilim ama işte aşerünce herşey oluyormuş 😂😂