[silindi] Uyumakta değil niyetim yeteeki bebeğim kolay uykuya geçsin , hani bazen bzde olur ya yatarız çok uykunuz vardr ama bir saat tavanla bakışriz buda öyle bebeğim bu durumu atlataniyor o öyle uykuya yatrdigimda agaldkca ben deliriyorum ya agalamak cirlamak havaya çıkıyor eee ee diye bağıra bağıra uyutuyorum o ağlamaktan uyutdugunun bile farkına varamiyor sipars verdirdim burda bir eczane yarn getirecej inşallah faydasını goruruum hem o hem ben biraz rahat ederim ,üstelik benimkide kolik ve sürekli huysuz bir bebek emzikte emmiyor hani uykuyu kolaylaştıracak hç brseyimiz yok emerekte uyumaz uyumuyor yani