Tugcecivan ben 3 gündür kullanıyorum sadece uykuya geçişi daha çabuk olmaya başladı şimdilik. Onun dışında gece kalkması çok azalmadı yine kalkıyor 11 aylık bebeğim. Ama en azından uykusunda ağlamıyor bi kaç gündür. Uykudan uyanıp yatağında oturmuyor saatlerce. Şu an bu şekilde bakalım :) Ama sizinki çok ufakmış daha bu şekilde damlaya başlamak için bile 6.aya girilmeli bence, çünkü 4.ay atağı zaten başlı başına bi olay. Doktorunuza sorun bence ona göre hareket edersiniz