Gunesmavi Minikcasper01 ne kadar sürede yatıyo bu acaba bende başvuru yaptım 3 ay oldu hala yatmadı bekliyorum e devlette sürekli ödeme aşamasında yazıyo
Minikcasper01 Gunesmavi bilmem ki ben 1 ocakta doğum yapmıştım ya şubat ya mart sonu başvurmuştum ikiside yattı süt parası daha önce yattı 202 lira mı neydi doğum parasına bakmamıştım yeni aklıma geldi o 😂😂
asyazerenn Gunesmavi canım ödeme aşamasında yazıyorsa yatmıştır 144 ara ordan sor 30-45 güm içinde yatıyor ben PTT aradım ödeme aşaması demek yattı demek oluyormus
Fatmasagirli Minikcasper01 Bu yardımlardan herkes yaralayabiliyor mu, yoksa sadece çalışan anneler için mii??
melasya Perimasalii Serapdnz Minikcasper01 Fatmasagirli ptt ye degil bagli oldugunuz aile ve sos calis yi arayin adreslerini isteyin.netten dogum yardimi formunu cikti alip imzalayip verdikleri adrese gonderin.onlar arayip paranizin ne zmn yatacagini soyluyolar.sonra ptt den cekiyosunuz. bu arada pandemi dolayisiyla ben bu sekilde hallettim.oglum 18 aylikti o zmn 400₺ aldim.
Ysmndfne 44760 e devletten baktım geri iade olmuş bende pttye gitmedim para iade oldu diye ,gitsem verirler mi ki yoksa tekrardan başvuru mu yapmam gerekecek
Melekkizimmzeynep Minikcasper01 doğum tarihinden sonra 1 sene içinde ki başvuru oluyor yatan parayı da 1 sene içinde gidip almasanız iade oluyor
44760 Minikcasper01 eğer bankada hesabınız varsa yanlış hatırlamıyosam 170 i arayıp oradan banka hesabı olarak değiştirebiliyosunuz bilginize😊
asyazerenn Perimasalii canım 5 yaşına kadar yapabiliyromuşsun bende oğlum 15 aylıkken başvurdum 40 günde yattı PTT gittim çektim
Gunesmavi asyazerenn ama iki defa gittim canım pttye yatmamış dendi bana bende bekliyorum ki e devlette yattı yazacak ondan sonra yatacak pazartesi bi daha bakayım ben ona
Sleepwalker Minikcasper01 Bende almadım kapalı içerden alınıyor atm den denedim olmuyor malesef bir sene müddeti var bir sene içinde çekmen lazım yoksa para geri alınıyor çekemiyorsun