melasya Perimasalii Serapdnz Minikcasper01 Fatmasagirli ptt ye degil bagli oldugunuz aile ve sos calis yi arayin adreslerini isteyin.netten dogum yardimi formunu cikti alip imzalayip verdikleri adrese gonderin.onlar arayip paranizin ne zmn yatacagini soyluyolar.sonra ptt den cekiyosunuz. bu arada pandemi dolayisiyla ben bu sekilde hallettim.oglum 18 aylikti o zmn 400₺ aldim.
Minikcasper01 melasya başvuru yaptım ben çok oldu süt parası aldım doğum parası almadım bu hafta alacam inş onuda
Ysmndfne 44760 e devletten baktım geri iade olmuş bende pttye gitmedim para iade oldu diye ,gitsem verirler mi ki yoksa tekrardan başvuru mu yapmam gerekecek
44760 Ysmndfne ptt yi arayın onlar size yardımcı oluyolar. Başvuru gibi bişey yapmanız gerekiyo evet. 3 gün içinde geri iade oluyo
Ysmndfne Minikcasper01 evet alınıyor demek istediğim o değildi para yatınca pttye,parayı çekme süresi varmış o süre içinde çekilmezse geri iade oluyor
Yeniden20 Arkadaşlar, doğum parası ve süt parası nasıl alınıyor. Ben bilmiyorum. İkisi ayrı şeyler mi. Nereye başvuru yapmam gerekiyor?
Ahsenimveben Minikcasper01 süt parası icn nereye başvuru yapılıyor acaba esim öğret men b3nde çalışmıyorum alabilir miyim acbaa
Ysmndfne Ahsenimveben süt parasını sigortalı çalışan tüm babalar alabilir ,sgk ya doğum belgesiyle başvuruyorlar
Minikcasper01 Ahsenimveben Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı İl Müdürlükleri ve Sosyal Hizmetler Müdürlüklerine başvuruyosunuz alabilirsiniz hem süt hem doğum parası