Minikcasper01 Kızlar süt parasını almıştıık ama doğum parasını alamadık pttden alınıyomuş. Bu pttnin atm gibi olanı varmı yoksa içeriden mi alınıyor?
Ysmndfne Minikcasper01 canım parayı çekme süresi varmış ben geçirmişim ve para kuruma geri iade oldu bence bilmiyordum bunu sende bak tarihi geçmesin
Gunesmavi Minikcasper01 ne kadar sürede yatıyo bu acaba bende başvuru yaptım 3 ay oldu hala yatmadı bekliyorum e devlette sürekli ödeme aşamasında yazıyo
Perimasalii Ysmndfne ne kadar bi süre meseka bende cekemdim kızım 17 aylık daha basvurusnu bile yapmadım
Minikcasper01 Ysmndfne 2 yıla kadar alınabiliyomuş öyle biliyorum ama tam eminde değilim. Doğum yapalı 4 ay oldu benim.
asyazerenn Perimasalii canım 5 yaşına kadar yapabiliyromuşsun bende oğlum 15 aylıkken başvurdum 40 günde yattı PTT gittim çektim
melasya Perimasalii Serapdnz Minikcasper01 Fatmasagirli ptt ye degil bagli oldugunuz aile ve sos calis yi arayin adreslerini isteyin.netten dogum yardimi formunu cikti alip imzalayip verdikleri adrese gonderin.onlar arayip paranizin ne zmn yatacagini soyluyolar.sonra ptt den cekiyosunuz. bu arada pandemi dolayisiyla ben bu sekilde hallettim.oglum 18 aylikti o zmn 400₺ aldim.
Minikcasper01 turansmom amma yasssak yasssak nasıl gidem 😂 bayramdan sonra giderim anca şimdi 300 lira alacam diye 3000lik olmaya gerek yok 😂😂
Minikcasper01 defmommy 2 yıla kadar alınabiliyo diye biliyorum ama emin değilim öyle okumuştum bi yerde siz arayıp sorun bi
Ysmndfne Minikcasper01 hayır demek istediğim bu değil para pttye yatınca çekme günü varmış geçince geri kuruma iade oluyormuş,benimki öyle oldu
Ysmndfne Minikcasper01 evet alınıyor demek istediğim o değildi para yatınca pttye,parayı çekme süresi varmış o süre içinde çekilmezse geri iade oluyor
Minikcasper01 turansmom neee😱 salı günü doktor randevum var giderken ufaktan bi uğrıyayım o zaman 😅 teşekkürler bacım 💞