kamEbru alıştırmadım en baştan beri kızımızın olduğu hiçbir yerde tv açtırmıyoruz,zaten biz eşimle de hiç tv izlemeyiz.Çok nadir eşim maç izlerse öyle.O zaman da yanında durmuyoruz zaten babasının.babannesine götürüyoruz orada bile ya ters tarafa oturtturuyoruz ya da kapatıyorlar sağolsunlar.Yani her şey alıştırmamaya bakıyor.Her işimi de biraz uzasa da görebiliyorum en az 2 yaşına kadar baktırmamaya uğraşacağım,elimden geldiğince onun yararına davranmaya çalışıyorum