tv yi bebeğime yemek yedirirken çizgifilm açabiliyorum çünkü iştahsız ve yedirmek için kullanabiliyorum onun dışında izlemiyor. benim akşam izlediğim bazı diziler var bazı günler açıyorum ama onları açsam da izlemiyor. ama iş yapayım da oyalayayım için kullanmak bence yanlış. işimi ya yapmıyorum uyumasını değerlendiriyorum ya da onunla yapabildiğim kadar.