kamEbru kızım varken tv açmıyoruz. Eşim çok izlemek isterse biz başka odaya geçiyoruz. Ama artık oda alıştı bu duruma tv yerine kitap okuyor, hoşuna bile gitti. Alışkanlık meselesi birazda. Kızım uyuduktan sonra izliyoruz. Zarar vermeyecek olsa tüm uzmanlar bangır bangır iki yaş öncesi yasak demezdi heralde, eşinize bunu hatırlatın.