ada1180 Benimde ilk bebegim ama onun boynuna dolanma gibi bir şansı yok doktor gördüğünde bana takma falan demişti ama yakın bir tanıdığım 1 yasına kadar taktı , bende 3 aylıkken beri tskıyorum suan 6. 18 günlük hiç salyamız yok kehrıbarın sayesinde olduğunu düşünüyorum 🌸