ada1180 benimde merak ettiğim bir konuydu bizde yeni aldık bebeğimiz 6güm sonra 3 aylık olacak , ayak bileğine takıyorum kolyesini 4 aya kadar öyle yapılmasını söylediler ama gece çıkarıyorum. Çıkarmasak ne olur acaba sürekli mi takılı durmalı kafama takıldı