KaraKedi ada1180 2aylıkdan beri hiç çıkarmadan kullanıyorum 14aylık Salya ateş ne bilmedim bende çok faydasını gördüm 👍
Derin34_ Salyası şçin illa boynamı takmak gerekir. Oğlum 3 aylık olcak nerdeyse hem salyamız var hemde şiddetli gaz sancılarımız😒🙄