Minikcivcivim Merve0707 başta öyle yaptım evet yavaş yavaş suyu azalttım alerjik bi reaksiyon gösterip göstermediğini takip ettim devamlı. En sonunda sade sütü direk verdim. Bi reaksiyon yaşamadık.
Nohutannesi serebro anladım. Onu araştırmadım ama ben formül mama kullanmayı planlıyorum. Tabi bunlar plan sadece belki çocuk hiç içmez başka da hiç bir şey yediremeyiz o zaman işler değişebilir asla yapmam dememek lazım insan kendini yaparken buluyor
Minikcivcivim serebro doktor 1yaş aşısında başlayabilirsin demişti aslında ama ben başlamadım zaten beni emiyor diye. Bi de 1yaşına kadar ek gıdada hiç bi problem yaşamamıştık çok güzel yiyordu. Sonra yemesi bozuldu hiçbir şey yememeye başladı ben de süte vereyim bari dedim işte demez olaydım beni emmeyi bıraktı öyle pişman oldum
Ilayda87 serebro Gece muhallebisi yapabilirsin güzel irmikli cevizli elmalı veya muzlu içinde biraz cicibebe super tok tutuyor en azından benim.kizimi
Tugcerylmzkerem QueenMom__ gercekten metobolizmaya cok iyi gelir ben süt veriyordum bende oyle yapayim artik cok guzel fikir verdiniz 🌺♥️
Ssssraa Çok süt taraftarı değilim araştırmalarım sonucu. Sütten alacağı faydayı yoğurt peynirden alabilir. Ben nadir veriyorum ⅗ günde yarım bardak kadar içerse içiyor.
hafsahatun serebro yaaa öyle mi 🤗ben yoğurdu da kendim mayalıyorum. Kızım da yesin diye. Şimdilik bir şey duymadım şükür 😀
sedaykn serebro 2 yaşına kadar inek sütü verme dedi doktorumuz. 2 yaş sonrası da önermiyorum ama senin isteğine kalmış dedi. Ben de araştırmalarım sonucu vermiyorum şu an 25 aylık. Kefir, ayran, yoğurt, peynir bunlar yeterli. Arada da badem sütü veriyorum.
serebro sedaykn inek sütü evet genel olarak bende olumsuz yorumlar, yazılar okudum. Kefir ayran yoğurt peynir az da olsa yer içer ama alternatif olarak bazen devam sütü verilebilir mi bilemedim. Kahvaltı da yarim çay bardağı kadar falan
Minikimmm serebro tabi devam sutu su an icin daha iyidir benimki emiyor diye ben devam sutu almadım diğer sutude ara ara veriyorum zaten
serebro Minikimmm içime hazır devam sütleri var ya milupa, pınar vs onları versem mi acaba kahvaltıda vs diye düşündüm. Yoksa sürekli kullanım için değil şuan emiyor çünkü
hafsahatun Fatma69 ölçü olarak söylemedi. Ben de uyku önceleri veriyorum. Gece 7 ölçek içiyor uyumadan. Gün içinde bu kadar fazla içmiyor ama. 3 4 ölçek kadar içiyor öğle uykusundan önce felan. Çorba yoğurt ayran yemek felan veriyorum. Bi de Dr bana asla çocuğun peşinden koşma. Bırak o sana gelsin acıkınca. Kendini yorma dedi. Bende hiç zorlanıyorum. Neyi ne kadar yer içerse. 🤗
Sezinnur Benim de bu konuda kafam çok karışık. Bebeğim asla yoğurt yemedi yemiyor nefret ediyor.peyniride pankekin, makarnanın içine karıştırıp anca öyle yedirebiliyorum. Kefir zaten ağzına sürmüyor.sadece ilk 3 ay emdi. Sonra mama verdim ama bir yaşından sonra gündüz mama kabul etmemeye başladı. Şuan 17 aylık. Sadece gece bir sefer mama yada inek sütü hangisini verirsem uyku semesi onu İçiyor. Yani günde sadece bir sefer mama yada inek sütü hakkım var Hangisinden yana kullanmalıyım karar veremiyorum. Sanırım çoğunluk mamadan yana. Ama oda yapay bişe sonuçta. Fabrikada üretilmiş bişey. Zaten 3. Ayından beri mama içti. Yeter micartik bu kadar yoksa hala küçük mamaya ihtiyacımı var karar veremiyorum
serebro Sezinnur inek sütü için pek iyi şeyler okumadım ama içime hazır devam sütleri konusunda kararsizim. 20aylik yeğenim var oda gündüz ek gıda gece mama içiyor yeterli olur sanırım sizin bebeğiniz için de