18 aylık ikizlerim var maalesef sutum doğumdan sonra kesildi 1 hafta sonra emziremedim , ondan dolayı hep aptamil verdim halada aptamile devam ediyorum çocuklar bir türlü bırakamadı , normal.sutun hic bir vitamini yok devam sütünün var ben 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum pahali olabilir ama çocuklarimdan kıymetli değil