serebro kızım 12 ay 18 günlük. Emmedi malesef 12.aya kadar hep sütümü sağıp verdim. 1 yıl boyunca sürekli süt sağdığımı hatırlıyorum. 11.ayda artık süt azalmaya başladı. Bir de çalışıyorum işim çok yoğun öncelerde iş yerinde de mutlaka sağardım. Daha sonra fırsat olmayınca ve sağma sayıları azalınca da sütün azalmasına etki etti tabi. Geceleri sürekli acıkan bir kızım var. Mutlaka içecek yani o sütü. Hala da aynı kesemiyoruz azaltamıyoruz şu an için. Çünkü o bu şekilde istiyor.
11.ayda süt azalınca kızıma yetmemeye başladı. Denemediğim marka devam sütü kalmadı. ( hipp, sma, aptamil, hero baby vs.) hepsini demedim. Asla içmedi. Bir gün markette pınar devam sütü gördüm. Aldım denedim bakalım içecek mi diye. Diğerlerine ağzını kitleyen kızım bunu gayet güzel içti. Daha sonra dokturumuza sordum. Günlük 250-300 ml içebilir dedi. 11.aydan beri süt içiriyorum. Özellikle geceleri içiyor. 2 kere veriyorum 120 ml olarak bir 23.00 de bir de gece 3.00 - 4.00 arası falan.
Yani ben veriyorum. Vermekte de bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Tabi emen bebek farklı emseydi sütüm olsaydı vermezdim ama şu anki durumum bunu gerektiriyor. Bizler de hep inek sütüyle büyüdük . Çok şükür sağlıklıyız hiçbir problemimiz yok. Herşey dozunda verildiğinde bence sorun teşkil etmiyor. Ben çaresiz kaldım. Vermeseydim de çocuk aç mı kalsaydı yani. O yüzden her bebek farklı her anne farklı. Çocuklarımızı en iyi biz anlarız. Nasıl uygunsa o dönem için o yapılır. Yeter ki sağlık olsun.