DoganurcaN Ftmsrsln yaşadık valla kakası çişi görmsek enseye kadar boyicaktı kendini sonra kendiğinden geçti o olay😄
maestro Ftmsrsln bol pırtlı oldukları için osurarak çıkartıyorlar ya prima premium bile fayda etmiyor ona. bacak aralarından taşmıyorsa ve pişik yapmıyorsa iyidir bez.
Ftmsrsln maestro ek gıdaya geçmeden önce gelirdi basıma devamlı ne ara yapardı anlamazdım citcitlisi giysisi kirlenirdi ek gıda geçtik durum düzeldi tabi o zaman ki kakalari ne güzelmiş değerini bilememişim 🙈🤣
Yamanikomm Reyna size birşey daha sormakmistiyorum bende prima kullanıyorım premium care şimdi 2 noda örneğin 3-6 kilo yazıyor 3 numarada 4-9 kilo benim bebeğim 4 kilo ikimi almam lazım 3 numaramı
ipekile Yamanikomm bende premium care kullaniyorum.bebegim 5 kiloyu gecti ben 2 numara kullaniyorum.2 ile 3 arasinda ne kadar fark var bilmiyorum ama 2 de alsaniz olur bence
Ayca2021 Ftmsrsln bizde de aynı durum var bebis 2 aylık her yeri boyuyor;) biz de prima premium çare kullanıyoruz şimdilik özellikle ıslaklığı hissettirmeme konusunda çok başarılı buldum burda çoğu kişi molfix ten bahsetmiş görüyorum kesinlikle denemek lazım
homosapiens Ftmsrsln tasma yapiyordu, molfixe gore kalin bi bez bir de lastik izinden dolayi degistirdim ama molfixde de oluyor lastik izin demekki normal
Han30 Ftmsrsln ilk 2 ay prima sleppy kullandım Son 1 aydır bim bezi ve çok memnunum ne taşma ne pişik yaptı ama migros bezinide deneyeceğim
Ftmsrsln Han30 prima ve sleepyden memnun kalmadınız mi🙄 BİM’i bende denedim arkadaştan almıştım o da güzeldi
aysbln Han30 minnies mükemmel hemde kalın değil ince ve ıslaklık göstrrgeli pişik yapmaz sızma olmaz rahatlıkla kullanılabilir
Han30 Ftmsrsln sleppyden memnun kalmadım pek boyut olarak küçüktü ve sıkıyordu primada pahalı geldiği için almak istemedim şuan bimden devam tam yaz ayında pişik va olursa tekrar prima dönmeye düşünüyorum
Keskeuyusamm Ftmsrsln ben 4.ayından beri kullanıyorum ve inanılmaz rahat cırtcırtlı premium care kullanıyordum ondan önce ama külot bez İnan çok rahat kızım bile fark ediyor
Kuzeyinannesiiiii Molfix kullanıyorum 2.ayından beri 6 bucuk aylık suan ve cok memnunum. A101 e fırsat paketi geliyor genel de ordan onu alıyorum 120 li paket uzun süre yetiyor
Gursazme Ftmsrsln bizde 8 ayligiz molfix sleppy primum care kullandik bim ve ebebeginkini bide baby turco denemek istiyorum cok owuyorlar
Fatmatlas2106 Gursazme baby turco bende övdükleri için denedim ama gece bezlerinde hep taşma oldu üstü başı ıslak gecenin körü değiştirmeye uğraşırken uyandı , başından beri slepy kullanıyorum gece bezlerinde öyle bir sıkıntım olmadı 🤔☺️
minniemousee20 Gursazme Baby turco hiç önermem. Gerçekten aşırı şekilde taşma ve sızıntı uapıyor 14 aylık kızım denemek için aldım binbir pişman oldum.
mucizelerin_annesi Ftmsrsln sleppy ve çok memnunum cnm alışveriş sitesini takip et sleppy nin bazen paketini 19 liraya alıyorum ben indirimde yakalarsam