Ftmsrsln doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok memnunum hiç pişik olmadj kızım, taşma olayı belden her bezde olur çok tazyikli geldiği için. Bezin içindeki pamuklar topak olmuyorsa bez iyidir bence. Sleepy diğer bezlere göre bir tık daha uygun fiyat olarak. Ama beden olarak küçük biraz bir beden büyüğü kullanıyorum.