Ftmsrsln Yeni dogdugunda kızım Molfix kullanmıştık pişik veya alerjik olmadı sonra Migros’un bezi bütçemiz icin uyguna denk geldi miniese devam ettik 4 numaraya geçerken indirimdeki molfixe denk geldik hala onu kullanıyoruz siz ne kullanıyorsunuz
Reyna Ftmsrsln prima pure kullanıyorduk numara bulma konusunds sıkıntı çekince prima premium care’e geçtik
AyazMerve Ftmsrsln Babyme kullandık hep 5 aya kadar . Ama en büyük 5 no bezleri var sadece. Bu nedenle molfixe geçtik memnunum şuan .
Selin39 Ftmsrsln bende molfix kullanıyorum çok memnunum kızım 5 buçuk aylık çok şükür daha hiç pişik olmadı
Yamanikomm Reyna size birşey daha sormakmistiyorum bende prima kullanıyorım premium care şimdi 2 noda örneğin 3-6 kilo yazıyor 3 numarada 4-9 kilo benim bebeğim 4 kilo ikimi almam lazım 3 numaramı
Ozlem_likce Reyna Merhabalar ben de prima kullanıyorum ancak bir kere hayvanlı prima bezine denk gelmiştim bir daha da bulamadım. Siz biliyor musunuz hangisi hayvan figürlü olan ☺️
askanne10 laura_ ben minies kullanıyorum üç aylıktan beri ama kilot bez değil daha mı rahat bilemedim
DoganurcaN Baby me kullanıyoruz başından beri, diğerlerini de denedim ama en çok bunu sevdik hemde uygun🌺
Ftmsrsln DoganurcaN ilk başlarda bebeklerin kakalari çıkıyor ya sırtına kadar sizde yaşadınız mi bu durumu🙈
DoganurcaN Ftmsrsln yaşadık valla kakası çişi görmsek enseye kadar boyicaktı kendini sonra kendiğinden geçti o olay😄
maestro Ftmsrsln bol pırtlı oldukları için osurarak çıkartıyorlar ya prima premium bile fayda etmiyor ona. bacak aralarından taşmıyorsa ve pişik yapmıyorsa iyidir bez.
Naz1377 Ftmsrsln bir numara büyük bez kullandım her zaman yatarken normal ama hareketli olduğu zamanlarda gün ıcınde bır numara büyük bez kullandım sırtını ve belini kapatıyordu bu sekılde çıkmadı kakası dışına
Oykumm_21 Ftmsrsln her kakada yaşıyoruz nerdeyse 27 günlük bebeğim kakası kıvamlı değil altın sarısı ve cıvık bı anda gazla bitlikte cikariyo bez hemen o anlık emmdigi için kafasına kadar bok oluyoruz ama yeterki o yapsın kakasını ben sleepy kullanıyorum
Ftmsrsln Mirac_21032019 biz de öyle hiç pişik yasamadık 🤗4 numarada fırsat paketi yapmışlar molfix bitsin onu denicem🤗🙈
tosbikyanak-ela- Selin39 diş çıkarma dönemine girince pişik oluyorlar maalesef.. BİM’in bezini kullanıyorum çok memnunum hiç pişik yapmıyor ama diş çıkaracağı zaman aşırı pişik oluyor yavrum o biraz dişle alakalı yani birde devamlı bezini değiştirmekle
aksu5334 Ftmsrsln prima aktif bebek kullandım hep indirimlerden bulup sonra prima çekilişinden prima premiumcare kazandık ordan devam edicez😊
Masall29 aksu5334 doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Asırı rahat bir bez su an 18 aylık hala devam :)
Seda611 aksu5334 çekiliş sonucunu nasıl ogrendiniz acaba ben bir türlü Nisan ayının çekilişinin sonucunu bulamadim😬
Fatma46elif35 3children1mom Bende slheppy kullanıyorum kızınız varmı kızımda vajinal yapışma oluyo sürekli tekrarlıyor bezden mi oluyor diyorum artık sizin de başınıza geldi mi kimsenin başına vermesin ama dayanamıyorum artık acı hissetiyo kızım artık
Bskcam 3children1mom bizde sleepy kullanıyoruz bazen sırta kadar kaka çıkma durumu oldu,ön tarafada yığılbiliyor bunun sebebi duruşundan kaynaklı sanırım yada emiciliğide olabilir 🤨
3children1mom Ftmsrsln Yok kuzum hic yaşamadım yüz üstü yatırdım ben hep. Büyük kızlarımda oldu ama dışına çıkma onlarda molfix kullanmıştım 😂
Aselinannesi0655 Ftmsrsln 2 aylıgız sleepy 3kullanıyorum kala hep sırta çıkıyor neden acaba ama sulu kl yapıyor cocuum ondan arkaya dogru gidiyor