Deletedmom115 bilmiyorum ben çok mağdur oldum bir paketi bitirene kadar cılkım çıktı p&g ürünlerine asla girmem diyordum ama malesef en iyisi prima premium care çok hafif lastik izi yapıyor ama onun dışında sızmadır pişiktir yapmadı şimdiye kadar gerçi Pişik kremi kullanıyorum onla ilgili mi bilmiyorum ama ben ondan memnunum sleepy çok kalın Bi bez ben hiç sevemedim