Icot evet aynı alıyorum ama şuan 4 plus kullanıyordum normal bezinde, ama fazladan 5 de almıştım külot bez olarak ve az önce 5 numara ya geçtim büyük olur mu ki dedim kendi kendime ama hiç de büyük olmadı. Yani normal bezde 4+ kullanırken, külot bezde 5 de iyi geldi