Deletedmom115 canım benimde kızım 4 aylık acaba dedim anlattıkları övdükleri kadar var mı bu ay denedim molfix aldım 3 numara aldım kilosuna o uygun hiç sevemedim bol geldi gibi bir sonrakine 1 numara küçük alayım bari dedim bu sefer de kaka yapınca onu çıkarmak mesele yanlarını yırtıyorsun normal bez gibi sarilmiyor da sonra her yer kaka oldu her altını degistirdigimde, ben hiç sevemedim memnun kalmadım ne bileyim biraz daha hareketlenene kadar cırt cırtlı ile idare edcm sonra bakarız