Deletedmom115 ben goon kullanıyorum 7 ay 13 günlük kızım en son külot bez aldık ama hiç memnun kalmadım ben bacaklarını kesti hep rahatsız bişeydi yani belki baska markalarınki daha iyidir bilmiyorum 5 numara bez biraz büyük bile geliyo ama külot bez neredeyse poposunun arasına kaçıyodu