1 aylıkken mama+meme gidiyordum. Doymuyordu bebeğim çünkü. Ben ilk meme veriyordum sonra 80cc hatta geceleri 90cc mama veriyordum. Kaşık biberon var onunla vermeye çalıştım ama benim kızım sevmedi ve mecburen biberon aldım. Mimijumi aldım , biraz pahalı bir biberon ama meme reddi yapmadı .