Vyildz evet bende şuan tam olarak öyleyim. Çocuk sarılık oldu. İki gün hastanede yattık ve doktorlar kızdılar meme almıyorsa mama alacak aç bırakılır mı dediler. Sonra mastit oldum. Doğumdan daha zordu mastit. İki gün boyunca sağdım sağdım çocuğa çıkan sütü verdim. Ama yetmedi yetmiyor. Enjektör ile verdik başta biberona alışmasın diye dudağının kenarı kızarmaya başlayınca lansinoh biberon ile sağdığım sütü vermeye başladım ama sütüm tam yetmiyor çocuğa. Onun için öncelikle çıktığı kadar sütümü veriyorum arkasına 15 dk sonra mama veriyorum. Keşke emse de meme versem. Sağmak süt çıkarmaya çalışmak emzirmekten çok daha zor. Çevremdeki herkes şunu yap bunu yap diyor ama nafile. Doktor meme ucumu gördü ancak ameliyat ile çıkar bu meme ucu dedi. Ama çevredekiler doktordan daha iyi bildiği için ve lohusa bir kadınla nasıl konuşması gerektiğini bilmediği için tok tok yorumlar yapıyorlar…