green_love1 canım iyi akşamlar daha düne kadar bende seninle aynı sorunu yaşıyordum bugün doktora gittik bana maflor diye bir gaz damlası söyledi. Çok iyi geldi. Çok şükür ki bebeğim kolik ve her akşam 3 saat aralıksız ağlardı ama bu aksam çok rahat geçti. Hatta ben doktora metsil kullandığımı söyledim onun faydası olmaz dedi. Bir de bu damlayı kullan istersen. Ben de çok içtim rezene kimyon her yolu denemiştim. Bu iyi geldi Allaha bin şükür ki🤲🏻