green_love1 tek kullanıyorum eczane yanında nurse harvey onerdı ama gerek kalmadı bız 1 aydr baya rahatladık arabasında günde 1 kez gezdırıyorum eve geldıkmı mutlaka tuvsletını yapmış oluyo arabada sallanmak baya rahatlatıyo herhlde bol bol masaj bebeğin ağlamasını bklemeden çıkardıkça mutlu oluyo gülüyor zaten geçmiş olsun inşallah işe yarar