DurikoMom Gls04 Evet ilk 4 ay tansiyon ve şeker yüksekliği çıktı takipte kalındı şuan düzeldi gibi ama erken doğum riski vardı ve bebeğin suyu azalmıştı pandemiden dolayı gidemiyodum son zamanlarda bi terslik hissedip iyiki gitmişim
DurikoMom Gaaak Yemeyin dediğiniz ne varsa hamileliğimde fazla fazlaca yedim sonuç zor bi hamilelik, zor bi doğum ve zor bi doğum sonrası 🤦🏼♀️
Mom356 Gaaak Ayy allah senden razı olsun bende bugün başlıcam nasıl başlıcasını bilmiyordum çok yardımcı oldun çok çok teşekkür ederim raabbim ne istediğin varsa versin inşalalh 🙏🏻😊
Gaaak Mom356 Amin teşekkür ederim 🙏🏻 Gebelik şekeri ile ilgili kafanıza takılan konularda yardımcı olurum her zaman , geçmiş olsun.
Mom356 Gaaak çok teşekkür ederim tam buğdaylı ekmek alırdım eşime sabah 3 dilim tek yedim az peynir 5 tane zeytin salatalık domates böyle yedim olur deme
Gaaak Mom356 Evet güzel 👍🏼 Mesela Uno denge ekmek dışındaki bütün ekmekler benim kan şekerimi yükseltiyordu. Sizde nasıl etkisi olur bilemiyorum şeker ölçüm cihazı ile takip ederek ne tüketip ne tüketmeyeceğinize daha emin karar verebilirsiniz. Bir fr kahvaltıda yumurta da tüketebilirsiniz baya tok tutuyor. Ama haşlanmış yumurta tüketin kızarmış olmasın. Bir de çay yerine limonlu ıhlamur içtim ben.
Mom356 Gaaak en zaten çay içmiyorum sevmiyorum AA evet yumurta söylemeyi unutmuşum yumurtayı haşladım öyle yedim
BenMathilda Mom356 Cok cok gecmis olsun İlk gebelikte var miydi boyle bir sıkıntı? Bir de normalde şekeriniz yüksek olur mu 3 aylık şeker ölçümleri veya açlık şeker tahlilleriniz nasıldı?
Mom356 BenMathilda teşekkür ederim canım benım ilk gebeliğimde böyle bir sorun yoktu 😊bebeğim 3 hafta önde iri bebekmiş 3 aylık şeker ölçümü ben yaptırmadım
BenMathilda Mom356 Anladim, zaten genelde bağlantılı oluyor gebelik şekeri ile iri bebek durumu, insallah atlatırsın sağ salim alirisin kucağına Bu 2.bebisler sorunlarla geliyor valla tuhaf bir durum
Mom356 Pekmeziletahin ben bilmiyordum ama bugünden itibaren başladım diyete inşallah bozmam sabahtan beri kahvaltının üstündeyim daha
Pekmeziletahin Mom356 şeker asitli içeçek un susamlı Yiyecek pirinç bunlar şekeri çok yükseltiyor canım