aliismom bende genetik olarak tırnak batması var annem abim ablam vs… Hatta bir arkadaşım tırnağını çektirmisti ve tekrarlamıştı. Yani bazen sadece çektirmek ise yaramıyor. Ama tırnağın uzadığı iç kısma dolgu dikim yada başka bir işlem yapılabiliyormuş sanırım o belki çözüm olabilir bende genetik olduğu için iyice uzamadan kesmem oğlumun ayak tırnaklarını. Keserken de düz kesin yan kısımlar çok kısalırsa içe batma oluyor