aliismom sürekli operasyon geçirmiş biri olarak hatta 3 kez tırnağı çekilmiş biri olarak asla ve asla tavsiye etmiyorum.. sürekli tekrarlıyor bi işe yaramıyor acısıda kücücük cocugun dayanabilceği boyutta değil.
en sonunda bana şöyle bir uygulama yapıldı batan kısmını aldı doktor etimi o batan yere dikti daraltma operasyonuydu yani şimdi şikayetim kalmadı.
Oğlumda da oldu batikonla temizleyip krem sürüp sardık 10 gün sürdü böyle geçti. Tekrar düşünüp karar verin bence😒