aliismom 11 sene ben yaşadım canım tırnağımı çektirmek istemedim krem ilaç herşeyi kullandım sonuç kötüye gitti et çıktı kanamaya başladı tırnak çektirmek kaçınılmaz oldu öyle bi olmuştuki yarısınıda değil komple çektiler tırnak yatağımıda temizlediler 3 hafta kalkmadan yattım ayağımı basamıyodum yere ztn morarıyodu çünkü 8 dikiş atıldı 3 gece sabahlara kdr ağladım ağrı kesici fayda bile etmiyodu yani diyeceğim şu ilerlemeddn tedavisini yaptırın yoksa daha kötüsü olur küçük bide o acıyı çekmesin inşallahda gerek kalmadan iyileşir sol tırnağımdı şimdi sağ tırnağım aynısı oldu sanırım yine çekilcek 2,5 aylıkta bebeğim var nasıl olcak bilmiyorum inşallah düzelir