Arifeeee canım birşey sorabilir miyim? oğlum 9aylık ben doğumdan sonra 2 ay sonra filan adet oldum ama bir iki gün sürdü üzerine 2ayı geçti tekrar adet oldum saçma sapan düzendi yani ama normal diye takmadım bile. son 2-3 adetim çok düzenliydi dedim herhalde yoluna girdi. ama bu ay adet olmayalı o kadar gecikti ki günüm. Korunuyoruz bu arada ama işte şüphe korku düştü acaba hamilelik mi kafayı yedim. yani düzene girdikten sonra bile tekrar düzensizlik olabilir mi? Gecen ay korona geçirdim acaba onun etkisi midir? Off çok stres yaştım :(