Duyulurum htceee98 evet bazılarında oluyormuş şişkinlik bol su için en kısa zamanda olup rahatlarsiniz insallah
sleeplessmother htceee98 gitmezzz onlar bizi seviyor zamanı gelir evlatlarımız gider göbüşler gitmez 🤣🤣 antrenör olarak söylüyorum göbeğim çok şirin 🤣🤣🤣
sleeplessmother Arifeeee valla kısıtlamalardan insan ne yapacağını şaşırıyor. Ama MaşaAllah’ın var 👏🏻👏🏻
Arifeeee sleeplessmother aynen ya kısıtlamalar sıktı artık iyice bir bitmedi gitti su illet. Bu arada hic.iradem yok o konuda keşke olsa. Ben bir şey yapmadım ki vücut topladı kendini . Biraz yapabilsem keşke.
sleeplessmother Arifeeee valla iradem bebişimden sonra hiç olmadı benim. Vücudum desen ben düzene sokmasam Allah esirgesin ne olurdu 🤣🤣 toparlayan vücut candır 👏🏻👏🏻👏🏻
sleeplessmother Arifeeee zumba + leslie kızımla açıp karşısında spor yapıyorum o da eğleniyor bende 🤷🏽♀️🤣
Senicokbekledik htceee98 Bugun bende bilgilerde yazıyordu canım emziren annelerde normalmiş prolaktin hormonu yumurtalıkların gelişmesini sağlayan hormanu bastırdığı için doğumdan en az 6-8 hafta sonra adet olunurmuş bu süre 24 aya kadar uzayabilirmiş
Duriskonunannesiii htceee98 sık sık emziriyorsanız olmamanız normal ben de 5,5 aya kadar olmadım ne zaman işe başladım emzirme aralıklarım uzayınca adet olmaya başladım, doktorum da ilk 1 yıla kadar normal demişti ama ben yine de paranoyakça her bir tuhaf belirti olduğunda gebelik testi yaptım 😬
Mom727272 elifiii Ya ben 2 buçuk ay emzirebildim, son 3 aydır emzirmiyorum. Son 2 aydir adetim başlamıştı düzenli, şimdi bu ara 3. Adetimi olmalıyım ama gecikti 2 gün. Emzirmesem de olabiliyor mu böyle acaba?
Fatmasagirli htceee98 Ben kırkımdan bir gün önce oldummm. Hatta anneannem sütün korumuyor seni dedi. Galiba sütüm azaldı diye böyle olduu 🥺🥺
HeartShapedGlasses 7 ay oldu bende hala olmadım çok rahatsızım şişkinlik ateş basmaları falan var doktora gittim emzirdiğin için 2 yıla kadar olmaman normal dedi