htceee98 Bebeğim 4.5 aylık oldu ben hala adet olmadım.boyle olan var mı? Acaba ne zaman gelir? Bende fazlasıyla şişkinlik yapmaya başladı.bu durumu yaşayan anneler var mı? Damla olarak dahi gelmedi
elifiii htceee98 dogum sonrası 1-2 yıl regl olmamak, düzensiz adet olmak normal. Ancak yılda bir kez rutin muayenenizi mutlaka yaptırın. yumurtlama devam edeceginden regl olmasanız da hamile kalabilirsiniz. ( ben dogumdan sonra 10. ayda regl oldum sonrasında 4-5 ay düzensiz oldum sonra düzene girdi, ) endişelenmeyin.
htceee98 Denizinannesi52 hamile olmadığımdan eminim bazen bı karın ağrısı geliyo hah diyorum olcam sanırım ama olmuyorum
Denizinannesi52 htceee98 aynen çok normal o karın ağrıları regli zamanlarınızda oluyor çok normal merak etmeyin
Mom727272 elifiii Ya ben 2 buçuk ay emzirebildim, son 3 aydır emzirmiyorum. Son 2 aydir adetim başlamıştı düzenli, şimdi bu ara 3. Adetimi olmalıyım ama gecikti 2 gün. Emzirmesem de olabiliyor mu böyle acaba?
rbndmrcn htceee98 normal geliyor yani hamılelıkten önce nasılsa öyle agrısı falan da aynı ama bi arkadaşım önceden çok agrım vardı şimdi hafif agrı oluyor demişti değişiyor
Arifeeee htceee98 1 seneye kadar normal takılmayın bu duruma. Ama gebelik durumu oluşabilir dikkat edin
Arifeeee htceee98 ben 2.5 ay sonra oldum gayet de düzenliydi 3 aydır sapiyor bu ayda gecikti mesela. Oğlum 14 aylık.
sleeplessmother Emzirme döneminin yoğun olduğu 6 ay beklenmemesi gerekiyormuş regl ama ek gıdaya geçiş ya da Allah korusun sütün ani kesilmesi ve ya azalması başlatabiliyormuş. Ben böyle okumuştum. En çok gördüğüm hata da emziren anne hamile kalmaz diye korunmasız yaşanan ilişkilerden hamile kalan arkadaşlarım 🤣🤣🤣