H12345 canım normalde spor artı diyet yapmak gerekir ilk 4 5 gün yaptım sonra yapamadım çocuklar iş güç derken ve düzenli de içemiyorum çayımı bazen öğlen içiyorum saatler hep farklı ama giden kesinlikle ödem değil gözle görülür Bi farkla kilo verdim dün baktığımda giden kg 7 olmuştu ben kolay kolay kg veremiyorum insülin direnci de var ama çay sayesinde vermeye başladım kendimi baya hafif hissediyorum süte hiç Bi zararı yok zaten tamamen bitkisel içerisinde Rezene de var hatta o süt yapan bişey sadece bol bol su içiyorsun normalde pek içmem suyu ama ama ağız kuruluğu yaptığı için içmek istiyosun