MeteNaz 2 bacagindan da asi vuruluyo bizde 2 gun ince olduk 4. Ay asimizi annem olmasaydi yanimda sanirim tutamazdim hele ki bebeginız sinirliyse tavsiyem tek gitmeyin bu asilar biraz yakiyormus kizim aglarken bende agladim emzikle susturmamam gerektigini aglamasina izin vermemiz gerektigini soyledi emzigi agzina tikarsak kucuk dilini yutabilirmis bu da aklinizda bulunsun asiyi olana kadar oksayarak ve konusarak susturmayi denedik biter bitmez kucagima alip sakinlestirdim ates yapti bizde 2 aylik asidada ates yapmis 4 yada 6 saat de bir calpol verdim ay biraz uzun oldu kusura bakmayin 🙊🙊