Yagiz-annem MeteNaz ben vermiyorum eşim çok ısrar etti. Hatta gorumcelerim felan söylemiş aşıdan önce ver daha ii olur diye de ben vermedim. Atlattık 2. Ay aşını da inşallah diğer asilarda öyle geçer 🤲🏻
Kuzey06 Berilece01 bebek ateşlendiği içinmi sürekli bez değiştirdiniz? Bilmediğimden soruyorum öylemi yapmak gerekiyor?
Berilece01 Kuzey06 nemli bez tende sürekli durduğundan dolayı ateş ister istemez o soğukluğu alıyor tekrardan ıslatıp tenine başının üst kısımlarına koymak daha etkili oluyor soğuk olması açısından
Gozdeergen MeteNaz merhaba 4. Ay aşısı yine sağ sol bacak verem yok sadece 2. Ayın 2. Dozları bizim bebişte herhangi bir huzursuzluk ateş olmadı aksine uyku yaptı bütün gün kafayı kaldıramadı 2. Ayda da öyle olmuştu
Denizzzz7 MeteNaz Öncelikle korkmamalısın korkarsan başına gelir birinci de birşey olmadıysa Bundada olmaz biz hiç bir problem yaşamadık çok şükür iyi düşün iyi olsun 😊
Baybarsveannesi MeteNaz merhaba birşey sormak istiyorum biz 1. Ve 2. Ay aşısı olduk Ayın 17sinde 3 ay 4 günlük olcak ama benim bildiğim 1 2 ve 4. Ay aşısı var 3 yok siz 3. Ay aşısı oldunuz mu
esraozcan52 MeteNaz 2.ayda bı sknti olmadı ama 4.ayda huzursuzluk oldu 3 saat aralıksız ağlamıştı ama ateş sadece 37.4 e kadar çıktı o kadar.