MeteNaz daha bu sabah 4.ay aşımızı olduk bende bu konu hakkında post acicaktim : ) 2.ay aşımızda ateş olmamisti ama bugün ateşi cıktı kuzumun 2 kere calpol verdim üstünü felan çıkarttım ilkkez ateşi cıktı bende evde tektim tedirgin oldum doğrusu ama yanimda biri olsa da yapabilecekleri birşey yok yine ben mudahele edicem o yüzden bizlerin metanetli olması gerek canım yani sürekli takip ettim uyuyorkende simdi o uyuyor ben nöbet tutar gibi bekliyorum ahhh analikkk 🤦♀️