Tanem33 Merolima 😘😘😘inşallah başka bir sorun olmaz dogumdan sonra görecegiz Bizimki erkek bakalım 🤔 nasıl olacak gidişat
Merolima Tanem33 erkek çocuklarda erkenden sünnet yaptırın ki idrar yolu enfeksiyonları riskini azaltın sünnet olmayan erkeklerde daha fazla enfeksiyon riski oluyo onun ilerleme durumuda böbreği etkiliyor bazen size Önerim ilk sünnet ettirin sonra hiç kafaya takmayın unutun bile:)
Merolima Zuzu_beril sizin kızınız kaç aylık benimde öyle çok dikkat ediyorum yinede enfeksiyon cıkıyo kız çocuklarda oluyo bebeklikte genelde ne yapalım artık daha çok dikkat edicez 🙁
Tanem33 Merolima ne sıklıkla görüyor doktoru Hangi sehirdesiniz Doktor olarak tavsiyeniz varmıdır Biz mersindeyiz 2doktor var muayene ücreti 450tl😨
Merolima Tanem33 canım ben ilk doğduğunda 1 haftalıkların götürdüm kan ve idrar testleri yapıldı küçücük çocuğuma tüm değerleri normal çıktı 1 aylıkken sintigrafi cekelim dediler böbreğin ne kadarı calısıyor diye izin vermedik çünkü damardan ilaç verip makinaya sokuyolar bebek çok küçüktü radyasyon almasını istemedik çünkü herhangi bir sıkıntısı yoktu 5 aylık olduğunda tekrar götürdük sintigrafi cektirdik sağ böbrek çalışmıyormuş sol böbreğimiz %100 calısıyor ve bir insanın sağlıkla hiç bir belirti vermeden yaşayabilmesi için bir böbreğin %15 yeterli zaten :) daha sonra 7 aylıkken voiding diye bir işlem var onu yaptırdık oda sol böbrekte herhangi bir protein kaçağı veya böbrek reflüsü var mı diye şükür sonucumuz temiz çıktı yani sol böbreğimiz sıkıntısız ve iyi çalışıyor daha da götürmeyi düşünmüyoruz açıkcası senede bir kere götürürüm çoçuğum hastanelerde rezil oluyo ve boşuna eziyet çekiyor doktorlar her şeyi en kötü sonuca göre söylüyor ihtimalleri. Senede bir defa ultrason çektirir ve kan idrar veririm değerler normal çıkarsa bi sıkıntı yok demektir zaten :)
Merolima Tanem33 Rize’de yasıyorum ailem Ankara’da ben Gazi hastanesinde bi Prof buldum onun özel muanesine gittim ücreti 500 tl. Tüm işlemleri yaptırıp baktırdım böbreğin duruma şükür bir böbreğimiz sıkıntısızmış ve tek böbrekle devam :))
Zuzu_beril Merolima 4 buçuk aylık canım hamileyken öğrenmiştim bende .aynen öyle ne kadar dikkat etsekte oluyorlar maalesef
Merolima Zuzu_beril doktorlar size ne dediler tek böbrekli olmak herhangi bir sıkıntı yaratır dediler mi canım
Zuzu_beril Merolima yok hayır aksine bilmeden bi çok insanın yaşadığını falan anlattılar motive ettiler
Tanem33 Zuzu_beril kalple alakalı durum nedir hic bilgim yok bize bişeyden bahsetmediler Gerci daha doguma var biraz
Zuzu_beril Tanem33 kontrol canım doğduktan sonra nefroloji götürdük kalpte bakıldı bağlantılıymış sanırım
Fsule Öncelikle lutfen googledn falan okuyup kafanızı karıştırmayın cunku internette yazan her haber dogru degil yazanların hepsi doktor da degil.. tek böbrek bir sorun teşkil etmez hayati tehlikeside ayrica yoktur önemli olan suyu sevdirmeniz tuzu olduğunca az kullanmanız. Kız bebekse vajinal temizliğine dikkat etmeniz ondan arkaya doğru temizleniz çamaşırlarını utulemeniz vs ki enfeksiyon kapmasın gebeliğini sakin yasa lutfen 2019 yılındayız tıp bir hayli gelişti cok sağlam doktorlarmiz var hamdolsun hic korkmayın allah beterinden esirgesin
Tanem33 Merolima evt cok haklısınız güzel örnekler cok kötü örnekler varsada cevremizde kimse anlatmaz tabi İyi düşünelim iyi olsun Bebeklerimize uzun kaliteli bir hayat yaşatalım yüzleri hep gülsün🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Tanem33 Merolima merhaba dogumu bekliyorum 15gün önce sancım geldi ilaca basladık adalat adı bugün kestik suan 37+5im yarın doguracak gibiyim🙈🙈🙈 cok heyecanlıyım normal dogum olacak bebegin saglıgınıda cokmerak ediyorum uyku tutmuyor