Tanem33 Merolima merhaba dogumu bekliyorum 15gün önce sancım geldi ilaca basladık adalat adı bugün kestik suan 37+5im yarın doguracak gibiyim🙈🙈🙈 cok heyecanlıyım normal dogum olacak bebegin saglıgınıda cokmerak ediyorum uyku tutmuyor
Merolima Tanem33 herşey yolunda şükür bizimde biraz öksürük oldu onun dışında iyiyiz en iyisi normal Doğum zaten.. hayırlısıyla gelsin inşallah🙏 Doktorlar ne diyor Bebişle ilgili ilerisi için?
Tanem33 Merolima ilerisi icin hicbirsybyok dogduktan sonra bakılacak bugün gittik 3cm acıklık var sancı var eve gönderdiler sancıyı cekip bekliyorum cogalmasını
BusraClskan Tanem33 merhaba canım öncelikle bebişini sağlıkla kucağına al inşAllah 🙏🏽 Benim babamda tek böbrekli doğuştan yani şimdiye kadar çok şükür bi sıkıntı yaşamadı sağlığıda yerindeydi😊 Dilerim senin bebişinde sağlıklı bir hayat sürer 🙏🏽
Merolima BusraClskan benim kızımında bir böbreği çalışmıyor açıkcası merak ediyorum ilerisini babanız nasıl farketmiş acaba bide hiç ağrısı falan olmuşmu ? :)
Merolima Enesim hayır ameliyat olmayacakmış o işlevsiz böbrek orda küçülüp kalmış zararıda faydasıda yokmuş yani artık tek böbrekliyiz :)
Eylul2018 Tanem33 yiyenim tek böbrek 6 ayda bir nefrolojiye gidip tahlil tetkik yaptırıyor o kadar.. bi sorun yaşamıyor engel de olmaz zaten normal yaşantısına tek böbrekli olması..
Tanem33 Merolima 39haftaya girdik gelen giden yok :) 36haftada sancı gelmişti adalat hapına baslamıstık2hafta kullandık hapı kestik simdid bebek gelmiyor neyseki kilo alıyor bakalım 🤔
Enesim Merolima biz olduk ilk önce böbreği kurtarmaya çalıştılar maalesef fonksiyon göstermeyince alındı