havana1 Zuzuuu ben olsam 3 tanesini halatla ve silikonla kaplayıp tabure 1 tanesini de kaplayıp üzerinde cam kestirip ortaya sehpa yaparım
Dzeyy [silindi] Yani biz daha yeni 4 lastiği 600e sattık hiç alan olmazsa çıkma lastik alan lastikçiler var 200 tlye alıyorlar
Mom62636362 [silindi] uğraşmayacaksa atın gitsin öyleyse, biliyorum ucuz şeyler değiller ama hem çok yer tutar hem de ağır bir lastik kokusu evin içine dolar bir süre sonra. Biz de bir süre balkonda tuttuk. Atmak daha iyi
Mimarhanim [silindi] yok yok cüzi maliyetlerle yapıyorlar. İnternette bir çok örnek var bakabilirsin 👍🏻☺️
[silindi] Dzeyy ne biliyim eşim satılmaz deyince düşündüm heralde kalitesiz ıyi bir markası yok diye aklıma o geldi valla 😂
Badem [silindi] sehpa yapmıştım ben. Puf yapmıştım kocam lastikçi o yüzden dekor olarak kullandım baya bi :) içine çiçek ekebilirsiniz boyayıp ama bahçede falan daha uygun olur
[silindi] Badem aynen bahçem olsa en mantıklısı içine çiçek ekip saksı yapmak ama bil bakalım ne yok bahçem 😒😂💜
elifineylulu [silindi] Benim eşim lastikçi hangi ildesiniz ve lastiklerin markaları vs nedir eşim alım satım yapiyor da
[silindi] elifineylulu Ankara sincandayim markasını yarın söylesem olur mu bilmiyorum ki neyse markası gündüz bakarim💜
Dzeyy [silindi] Yani lastiğin üstünde yazar markası ebatı falan onları yazıp bakablrsn tabi dişleri vs kötü durumdaysa ondan satılmaz demiş olblr