[silindi] Badem aynen bahçem olsa en mantıklısı içine çiçek ekip saksı yapmak ama bil bakalım ne yok bahçem 😒😂💜
[silindi] elifineylulu Ankara sincandayim markasını yarın söylesem olur mu bilmiyorum ki neyse markası gündüz bakarim💜
sarilokumumm [silindi] bence kullanmıyorsanız satın kullanılacak durumdaysa satılır diye düşünüyorum babamın eski arabadan kalma lastikler var ama artık kullanılmaz ben onları boyayıp saksı yapıcam binanın arka bahçesine
Dzeyy [silindi] Yani lastiğin üstünde yazar markası ebatı falan onları yazıp bakablrsn tabi dişleri vs kötü durumdaysa ondan satılmaz demiş olblr