nursocum Sedabade kuzenimde çok baskı yapıyor diye ama hapisane dizileri beni geriyor. Vis a vis izledim tutsak olma düşüncesi beni aşırı yoruyor 😂
Sedabade nursocum ay onu da izledim 😂ben netfilixi soyle bı elden geçirmiştim herhalde😂ama visa Vis bizim avlu dizisi gibi konu olarak çok farklı preson da aksiyon çok bide zeki ya dizide scolfield o izlettiriyo zaten 😂
aybukemom nursocum yok mesleği bıraktım öğretmenliğe geçiş yaptım . Doğuda iş bulamadım bulduklarımdankadınım diye burun kıvırdı😀
nursocum 3MelekAnnesi3 korkma ya niye korkuyorsun ☺️ Ben asla korku filmi izleyemem. Mesela tepedeki evi izliyim dedim yok başaramadım ama bunlardan korkmuyorum 😂
3MelekAnnesi3 nursocum bende kücükken daha cok izler hiç kkrkmazdım abimle ablamla smdi büyüdüm asla izleyemiyorum 😂
limonlukarpuzzz nursocum Yok çok bisey kaybetmezsin :). 1. Sezon yok iceri girdiydi yok planiydi filan 2. Sezonda aksiyon basliyor :)
nursocum aybukemom ya zaten mühendisin adı var verdikleri maaş insanı şok ediyor cidden. Bizim aile şirketimiz var ben orda başlıycam yoksa unutmak istemiyorum çizim yapmayı. O kadar sene oku unut 😂
aybukemom nursocum benim aile şirketim de yok 😀 arkadaşlarım yüksek maaşlarla çalışıyot sizin piyasayı bilmem de bizimki baya iyi . Ama işte batıda
nursocum aybukemom ben güneydoğudayım eşimde bu tarz işlerle ilgileniyor. Bundan 3 sene önce 3,5-4 ödüyorlardı. Hatta arkadaşım yıldız teknik harita mezunu burda asgari ücretle çalışıyordu