ZynpHafsa3435 nursocum postu görünce aaa dedim 💀gençlik yıllarımdan kalkma bi dizi tevafuk dün yok yere aklıma geldi baktım öyle ama bulamadım yayınlanmıyor nette sezon bölümleri. Bi zamanlar gece 3 te yayınlanırdı tv de heyecanla beklerdim baya devam etmiş 11 Sezon nedir zombi dizisin sen 😅 bir zamanlar güzeldi izlerdim🤦🏼♀️
TubAlyAras nursocum evet ölüyo vali rick de ayrılıyo diziden şuan en gzl sezonları izliyorsunuz diğer sezonlar çok sıkıcı özellikle 10.Sezon berbat
Duriskonunannesiii nursocum bacım kaç sezondur izliyorum zaten her sene bir vali çıkıyor sen merak etme ,tam sıkılıyorum bırakacam diyorum sonra yine sarıyorum ,ama validen validen sonraki bölümler ilerlemeler daha iyi o sezonda çok sıkılmıştım
Babys1 nursocum ayyy bütün gençliğimi lise yıllarımı yedi TWD 😂 bir sezon arası verirdi aman Allah. Vali Ricki öldürecekken Michonne kılıcı saplıyordu yanlış hatırlamıyorsam anaaam seneler geçmiş yaşlanmışım ☹️