Yasemingull canım biz gittik doktora. Gece ağlamalarına anneyi kaybetme korkusu olduğu için dedi. Ağlayınca ne yapıyorsun diye sordu. Emziriyorum sonra susuyo diyince her ağladığında kucağına almayacaksın alışacak şuanda seni kullanmaya başlamış dedi. Bu ay hiç kilo almamış hatta biraz vermiş. Sen emzirmeye devam ettikçe ekgıdayı reddedecek dedi. Az emzir falan dedi. Önemli bişiyi yokmuş çok şükür 🙏🏼