İyi geceler
çok çaresiz olarak yazıyorum
kızım sık sık yapar oldu bu durumu .sadece gece uykusunda hep saat 00.00 civarı uykusundan ağlayarak uyanıyor. Zor sakinleştiriyorum ağlaması hemen kesilmiyor.
Sebebini bilen , böyle bir durum yaşayan var mı acaba??