ikizbabymom işte yanlış yapıyomuşum 😐😞 doktor avrupalı anneler eğer bebeğin karnı tok altı temizse ağladıkları zaman hemen müdahale etmezler dedi. Sen her seferinde kucağına alıp emzirirsen çocuk buna alışır dedi 😢 biz bu zamana kadar hep sütümü sağarak geldik. Sadeec geceleri emiyodu beni. Bende bikaç gündür gece gündüz emmeye başlayınca sevinmiştim. Meğerse yanlış yapıyormuşum 😢