NurKafadar AsyaninAnnesiiii Benim oğlumunda kafasının yarı bölümünden ensesine kadar var. Koyu kahverengi ,ilk başlarda orada saç çıkmıyordu ama şimdi tam tersine en fazla saç leke olan yerde çıkıyor .
AsyaninAnnesiiii Anne4 hametan di galiba krem çok oldu süreli zeytin yağı bile sürdüm 🤭geçmedi ensesi kaldı öyle. Çilek yedim ondan bence 😊
Momsbabyy AsyaninAnnesiiii Ben bilmeden dokunmuşum sonradan öğrendim leke olabileceğini ama geçmişti iş işten ve gerçekten leke olmuş bacağında 🥰☺️❤️
Anne4 AsyaninAnnesiiii yok hyr😇 nette oyle yazıyor. ensedekine leylek ısırığı, iki kas ortasnda ki alinda ki yani melek öpücügu denirmis. mitolojik bisi. olablr 😌
Aybikesuna AsyaninAnnesiiii kızımın ensesinde var benimde aynı yerde aynı şekilde doğum lekem var inşallah geçmez onunki de 10 aylık ikimizin aynı şeyi paylaşıyor olması beni mutlu ediyor
AsyaninAnnesiiii Aybikesuna ay keşke kızımın kalçasında kalp lekesi bendede olsa çok hoşuma giderdi . Geçmez 10 aylıktan sonra ne güzel ikinizde aynı izin olması 💕
NurKafadar AsyaninAnnesiiii evet sol tarafında çok fazla belli olmuyor saçlarından dolayı ama dikkatli bakınca belli oluyor
AsyaninAnnesiiii Momsbabyy hurafe değil o zman bence bu durum. Acaba biz his dokunmadan eşiniz yedirse çileği yine olur mu . Ben asermis tim çünkü çileği ondan oldu ensesi 😊
Momsbabyy AsyaninAnnesiiii Çileğe dokunmak değil de bence yerken biyeri kaşımak diye düşünüyorum yani o yüzden oluyor diye düşünüyorum ☺️
Ftm2020 Karagoz bizde de var ilk kızımda da vardı 2 yaşında geçti şimdi oğlumda da var 6 aylık olcak hala var geçer inş
NurKafadar AsyaninAnnesiiii inşallah 😌erkek 10 aylık Alparslan ismimizde ❤️ Ayriyetten kulağının arka tarafında leke olan yerde pul pul yara gibi bir şeyler oluşmaya başladı cuma günü doktora gideceğiz inşallah 🙏🏻